Boom boom knas bre

Gud gråter igen.
Känns som den snubben är bipolär asså..
Men alla har vi våra diagnoser och det är ju kul med lite mångfald i det psykiska spektrat.
Idag var jag hos tandis fast det kändes som jag skulle till bup.
Iaf så gick jag rätt och inga hål hade jag.
Dutti kicka :) :) :) :) :) :) :)
Dock grävde tanddamen sönder mitt tandkött så det såg ut som ett blodbad i käften
på mig när hon var klar.
Men det är ju tjill.
Sen förbjöd hon mig att dricka cola. För att göra lite uppror drog jag till donken med
la familia och drack cola glupskt!
Tji fick hon.
Tji fick jag när min mamma frågade om jag hade sex nu.
Man ba jag har väl inte sex på donken när min familj sitter brevid eller?!
Dock pratade hon om glas och jag om samlag.
Sicket missförstånd.
Brukar ni också missförstå saker sådär konstigt eller är det bara jag som är sådär härligt yolotjillwifey?
Hatar såna människor!
Ba är jag den enda som måste ha choklad hemma? Finns inte det får jag ryck.
Och alla ba nej gulle jag behöver också choklad varje dag.
Gud vad vi är knasiga.
NEj ni är sockerberoende och det är inte YOLO nånstans :@
Hur som haver mitt hår är äntligen klart!!!!!!!!!!! :D
Visst är jag wild and crazy som har lila hår?! Mihihmojo :3
Yaya nu ska jag trösta gud, tjo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida