Asså...

Jag förstår inte dessa rubriker.
Läser nån ens rubrikerna?!?!?! Nu kommer alla mina tusentals
läsare läsa min rubrik för att ba:
Oj va har hon skrivit för lustigt?
Men låt mig stoppa er här och nu. JAG SKREV INGET LUSTIGT, FYNDIGT ELLER
ALLMÄNT KUL FÖR DET FINNS INGET KUL MED rubriker.
Dessutom måste man ju skriva dessa rubriker och jag lider like a mother....:(:(
Asså buhu tiep.
Om två dar ska jag sola!!!!!!! Vem är avis?
Har inte solat på år och dar!!! Är inte ens säker på om jag får sola..
Är ju inte nypiercad fortfarande men det är ju minst 5 månader läketid kvar.
Men äh, måste sola innan nästa tattoooooo tar plats.
Även om det inte kommer ske förrän om några veckor, beroende på när det finns tid.
Iaf, tillbaks till solningen, för det är typ såå intressant:D
Jag måste bränna mitt ansikte så jag får nån form av färg.
Såg vimmelbild från i helgen, man ba Hello mumbasa, vit som sjukhusväggar
i fejjan. Äre gött ellä?
Och på tal om förra helgens utgång.
Det började finemang när vi lyckades gå före kön för att vi körde ett desperat
snack med vakten.
Alla avundsjuka (eller stavas det avensjuk, fuckfaces nej) räcker upp en hand nuu!
Men sen gick det fasiken utför. Fyllan slog till o jag skulle prata med allt o alla.
Fixade förfest till kryssningen iaf eller ah får la se hur det blir;)
Smsade en människa som absolut inte ville veta av mina sms, liksom förlåt.
Fick höra att jag har lila hår.
Man ba standard;);););;););)
Slutade med att Emma och Antonia fick jackpot o jag spenderade nattens
sista timmar med toaletten.
Jag lär mig aldrig att jag inte ska blanda alkohul.
Men men, på't igen ba! Utgång på fredag och möjligtvis fest på lördag.
Dock skall jag firas på söndag så vi får la se hur det blir med det va va va;D;D;D;D;D
FUL
Hjallejävlar långt inlägg, men ah söt ändå
Såhär ser jag ut full som en alika.
Inte konstigt att jag inte fick jackpot denna kväll:(
Nä I am not a whore (but I like to do it)
Eller hur låten nu går

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida