Everybody hurts

Idag har jag ont, riktigt förbannat ont.
Tanken var att göra ett graciöst hopp från det ena rummet till det andra.
Det slutade med att jag körde in knäskålen i dörrkarmen.
Det gjorde inte så ont till att börja med men nu när chocken, ja jag hamnade i ett chocktillstånd
när jag helt plötsligt hamnade i dörrkarmen istället för i ett annat rum. Liksom
who can blame me?!
Iaf nu gör det svinont. Så fort jag ska göra världens minsta rörelse så kommer smärtan springades.
Liksom varför kan inte jag få vara en svan för en dag och hoppa omkring.
Nej jag ska va nån ful duckling som är lika graciös som ett kålhuvud.
Hur tror ni det känns?
Inte fan mår man bra i själen av det inte.
Idag vill jag förresten ut. Men jag kör på vit helg och hitills har jag klarat mig bra.
Kommer nog inte få något sms senare om att dricka. Så detta känns bra, mycket bra:)
Nästa vecka däremot, oj oj oj vad jag ska dricka förhoppningsvis.
Så fanny när du ser detta, vilket jag vet att du gör även fast du lovade för tre (?) år
sen att inte läsa min blogg, call me?!
Fast ne gör inte det, jag lider av telefonfobi.
Men hur som haver förhoppningsvis ställer hon upp för mig.
En alkholiserad vän kan man ju inte bara strunta i. I need my fix liksom.
Nej nu ska vi inte skämta om alkoholism. Det är en hemsk sjukdom som jag hoppas att jag inte får.
Peace n love n carrots everybody *smack*
För att illustrera mitt smackande ytterligare så slänger jag in denna vackra bild!!!!!!!!!!!!!!
14 barre o ögonbrynslös.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida