Födelsedagsbarn

 Asså man kanske inte borde vara lite halvt avundsjuk när ens syskon fyller år.
Men jag är det.
Visst, jag fyllde år för lite mer än en månad sen, wiho en månad närmare döden.
Men jag bryr mig inte!!! Jag vill äta tårta igen, få blommor, få kort, få presenter o hela tjotaballongen lixx.
Nu vill jag verkligen inte bli 21 som min kära b-ror blir idag.
Gz brother from tha same mother...:D:D:D
Men bara känslan att fylla år, den vill jag ha..:(
Män,män,män. Denna vecka åker förresten två av mina tre vänner (hahahaha sorgliga människa)
utomlands.
Man ba var är rättvisan där? Nä jag vill inte utomlands, jag vill bara åka tio mil sydost, tror jag.
Jag vill till sthlm hur som haver.
Mindre än en månad nu. Ska visserligen bara va där över dagen men det är allt som behövs.
Iaf tillbaks till att jag blir övergiven i denna stad. Får la hoppas att Fanny har lust att
umgås med mig åtminstone en dag.
Tror min mamma kommer lacka annars. Och det är ju aldrig kul.
Och jag har ingen bild på min bror, så det får bli denna kattiga bild igen.
Dock gör det inte så mycket då det är jag som har the looks i familjen o sen får fanny
va med på ett hörn då det faktiskt är hennes bild.
Vettefanken vad hon tänkte med när hon gick i nian men det är good memories now sååå,
Peace!(Y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida