Lång väntaaaan

Gaaah, varför fick jag världens segaste tjompisar?!
Själv har jag varit färdig sen halv fem, HAHA mobbad..
Nee men ville hinna sminka mig innan det blev mörkt, annars överdoserar
jag solpuder.
Som om jag inte gör det ändå, daaah;)
Skillnaden mellan mitt fejs o hand är inte att leka med!!
Men men, vem ser det på pluto!!
Iofs är jag inte helt färdig såvida jag inte tänkt gå ut i Adidasmjukisar (ja, det
var viktigt att nämna märket) o öppen munkjacka med glitterbh under.
Man ba lite sparkle räcker väl?
Nej, men ska klä på mig om ett tag vet dock inte riktigt vad jag ska ha på mig.
Har grubblat (haha) i en vecka o fick idag reda på att jag ska ut imorn med!
Jesus, två outfittor som jag måste komma på.
Synd att man typ blir nekad om man kommer i fula kläder.
Om man fick komma in i luffarkläder skulle jag inte ha några problem med att gå ut..
Aja jag får company om cirkus fyrtio minuter, håper jeg:):)
Måste fixelixa håret, men bror min duschar o försöker göra sig fräsch så vill inte
gärna gå in i badrummet lixxx.
Vem fan kommer läsa detta inlägg?
Iaf har just knäppt första.
Kommer ihåg när jag smsa med en kis (aww kommer ni ihåg när man gjorde sånt?
Eller normalt peeps kanske gör det fortfarande. Jag är inte så åtråvärd längre så det var
längesen jag smsade med en poike) iaf så skrev jag att jag knäpper första vid tolv.
Det tyckte han var kul.
Jag ljög en smula. Dock skedde detta när jag var 16 så några år har passerat.
Och idag är det acceptabelt att knäppa första cirkus tjugo i åtta.
Vet ni förresten hur svårt det är att skriva cirkus? Först det blir cikrus, cirkuk o ah.
Horror.
Lyssnar på Tomorrowland 2012 aftermovie-movien haha. Alla ba ååh tomorrowland
2013, 2014 whenever dom fyller 18.
Jag ba åh tomorrowland år 20nånting (när jag fyller typ 38)
Medelålderskris på tomorrowland. Käka svamp everyday!!!!!
Bild från den tiden då jag ljög för småpojkar.
Även om alla är äldre än mig.
Denna kväll kom även en kamrat till mig till Narnia.
Det var WOW.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida