Någonting hotar kväva mig

Jag hatar inte sådär jättemånga saker i livet *hosthost*, förutom typ var och 
varannan person. Nee, jag älskar alla likt Tomas Dileva.
Iaf jag hatar den där paniken som rumlar omkring i magtrakten tillsammans med de
omtalade fjärilarna sekunderna, minuterna, timmarna, dagarna, månaderna, åren
innan man får reda på ifall ens kärlek är besvarad.
Jag vet att min fabulösa blogg enbart handlar om hur ful jag är, hur fula alla andra är
och om det hemska vi kallar kärlek.
Men jag kan la inte rå för att jag känner dessa känslor.
:(:(:(
Så jag hatar panik. Men förhoppningsvis får jag reda på något inom två veckor.
Man kan ju alltid hoppas iaf!:)
Idag är det fredag och gissa vem som ska stanna hemma.
JAG!!!
Jag ska spendera dagen med min kära mor, den enda som tycker om mig oavsett hur ful(l) jag är.
Tack mami:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D
Borde börja fixa mig, för jag är ingen skönhet när jag är osminkad.
Men hey, vem är det?
Och vet ni, jag ska inte dricka imorn heller. Kan ni tänka er?
Nu kör vi på vit vecka i två veckor, sen rullar cashen in o då blire fylledags.
Men tills dess tjao!
KMK FTW IMO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida