Söndagslunk

Söndagen bara bullrar fram o snart ny vecka med massa spännande saker.
Eller inte.
Ska dock till doktorn imorn för jag har bihåleinflammation, yay:D
Mycket längesen jag var hos doktorn faktiskt, hade typ klippkort där när jag var 17.
Ack vad tider förändras.
Mötte en blick från den tiden igår förresten, när jag stegade av bussen på stan.
Sjukligt att vissa känslor aldrig försvinner..
Iaf imorn väntar lite tvättstugehäng också.
Fattar ni vilken rolig måndag som väntar mig?! Får trösta mig med att jag får piller.
Oh such a sad person.
Har förresten fått ett sår i örat, ni vet där det krumbuktar sig som mest.
Kan ni förståååå min smärta???? Det blöder o koagulerar eller whatever.
Gårdagen var fin iaf, även om det tog en timme innan min mage slutade brinna.
Blev inte ens lullig fastän jag svepte två öl. Borde jag oroa mig?:O
Naaah...
En bild från den tiden då jag sprang omkring på sjukhusområdet i tid o otid.
Fattar inte att man kunde va så sjuk i kropp o knopp.
Antar att det psykiska gjorde mig fysiskt sjuk, om man nu ska låta lite professionell.
Varför jag ser ut som en gråtande anka kan jag tyvärr inte säga.
Det blir en olöst gåta forevaeva and eva eva'''
I'm sorry Miss Jackson.
Oh outkast...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida