Bakfull som ett svin

Herremingud!!!!Sa till mor min innan jag drog i fredags att jag skulle
åka hem om jag mådde dåligt.
Men liksom alkohol gör ju att man mår tipptopp, om man inte
överkonsumerar vilket jag insåg att jag hade gjort när jag kom hem igår.
I med fingrarna i halsen och se glad ut lix:)
Nej, men jag var fan skitbakis igår, plus sjuk.
Tappade rösten gjorde jag nånstans mellan hammarby och råby. Låter som
jag vet inte vad.
Och jag har skola imorn, hallå?!!??!
Vad göra, får typ skriva lappar till läraren.
Nej fy fan.
Men nu blir det lugnt på taket.
Jag sa i fredags att jag skulle dra ut nästa helg om jag hade pengar. Och visst, jag
har pengar. Men jag har ingen röst så utgång blir det icke!!
Men har ändå druckit varje helg i snart en månad, dagst att bli nykterist känner jag.
Jag är ju knappast nå charmig på fyllan, även om jag
intalar mig själv det ahaha herre:(
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida