HATHATHAT

Igår var en bitter dag och bitterheten sitter i ännu...
Stod och väntade på bussen, för skulle dra till donken med la familia och
bli härligt tjock ni vet, o alla jävlar i varenda jävla bil stirrade.
Man ba ja, jag matchar mitt lila hår med ett par gröna byxor.
Jag må va ful men vad gör det dig din fule fan?!
Och om man sitter bakom ratten kanske man ska ha full fokus på vägen, speciellt när
man kör förbi en skola.
Eller iofs, jag har inget körkort så jag kan ha fel men det tror jag la inte!!!!!
Fittor hela högen.
Och i helgen, fittstim överallt.
Alla skulle ta på min jacka eller dra i mitt hår.
Fine jag har lila hår och en gigantisk pälskrage.
Men jag visste inte att det innebar att varenda jävel får ta på mig!!
Det måste ju typ va så folk som rättfärdigar våldtäkter tänker.
Nä men vadå det var la hon som färga håret så jag får ta på det.
NEJ era bastarder.
Fine, ni får kommentera mitt hår men om jag går förbi får ni fan inte dra i det.
Det är hår, det känns som hår och det ser ut som hår i en annorlunda färg.
Ni kan väl klappa era egna flottiga hjässor istället för att smutsa ner mig.
Jävlaäckelhipsterssomtrorattdomärnånbarafördomärfula.
Pass på alla überfula människor som finns i min omgivning.
Dock skall jag inte låta dessa jävlar få förstöra min dag.
För om typ två timmar åker jag o bokar kryssning med Emma, woop woop!!!!!!!!!!!:D:D:D:D
Och jag vet inte va jag menar med bilden, men
den är ful o så är ni mimi:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida