Nu är jag arg!!!!!

Just nu befinner sig Melinda på krigsstigen!!!!
Nej men tycker inte om vår kära ungdomsmottagning..
Har tre dagar kvar på min karta och eftersom jag är en klant har jag glömt förnya
det lilla receptet.
Så nu måste jag gå dit på måndag.
Man ba why oh why?!
Inte fan ska dom få sticka upp nåt i mig, hualigen.
Vart med om det alltför många gånger och jag behöver ingen som helst annan undersökning.
Eftersom jag bryr mig om mina medmänniskor (hmpff..) och är en allmänt god människa
så är ju jag blodgivare.
Och för att få vara det måste man vara frisk som någon form av kärna, hur friska
nu kärnor är vet jag inte men men.
SÅ GE MIG MINA TABLETTER TACK:@
Och nu kommer jag få sitta hos barnmorskan och skämmas på måndag
för att jag har dåligt minne.
Hon kommer lugnt blicka mig så mitt dåliga samvete för min lilla livmoder
blir ännu sämre.
MUMS nu får alla ni läsare tänka på mina inre organ.
Mysig:D:D
Nu till något mycket trevligare än mina inre organ.
Ikväll ska dessa två pinglor göra stan!!!
Börjar med en förfest på donken, aldrig fel ellä?!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida