Smärta i hjärtetrakten

Lördagskvällen börjar närma sig klockan 11 på kvällen/natten o jag spenderar kvällen framför tvn.
Samma sak som jag har gjort i stort sett hela dan.
Händelserik dag må jag säga:)
Iaf för några få dagar sen sa jag att man inte ska ropa hej förrän man är över bäcken.
Och jag kunde inte ha mer rätt!!!!
Aldrig mer gör jag det..
Det gör ont i tuttrakten, micket micket ont:(
Eller det är väl kanske inte så smärtsamt, men det spänner like a mother...
Och obehagligt är det också. Fruktar inför den dag då en unge ska bita sig tag.. Huu
Jaja nu ska jag ägna min uppmärksamhet åt Benjamin:)


Idag känner jag mig lite sne, hö hö hö!
Äkta Göteborg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida