Torsdagstjöt

Whoopdidoo, torsdag idag!!!
Man ba smile:)
Sträckte precis, alltså precisprecisidettanu, nacken när jag kollade
ut på det härliga vårvädret vi har.
Är det inte myz?;)
Ska snart sätta mig vid televisionen o kolla på dom rara kardashiansystrarna
och sen pluggaaaa.
Man ba jag ska skriva en krönika.
Jag har aldrig skrivit en krönika. Jag flörtade mig ur dom situationerna när jag var small.
Men nuförtiden är min flörtning på minus så det går la inte.
Skulle dessutom till skolan igår och leka sorgligt barn men inte fan gick det inte!!!:@
Så fick dra runt på stan som en lodis i väntan på mat.
Tack och lov förbarmade sig mami o köpte spicy åt mig.
Mums mama mums:D:D:D
Min mamma är världens bästa o din mamma är ful muha:)::)):):):):):
Ne men så nu skickade jag ett argt mejl till skolan. ahahahahah
smaka på min vrede annapyttipanna!!!!!!!!!!!!!!!!!!
FAN VAD FUL JAG EEEEEEE.
Imorn ska jag supa. Woop:D
Drack faktiskt inget i helgen, duktig eller vad?!?!
Så typ i helgen då hade jag druckit varje helg i en månad men tack vare mitt lilla
avståndstagande till alkohul i helgen så kan jag supa fritt i en månad
nonstop utan att AA rycker mig i armarna.
Man ba vill ni va mig ellä?!
Jag skulle iaf inte vilja va det hö hö hö hö.
Man ba buse så här skelögd o djurlik var jag igår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida