Wawawiwa

Hola små compadres.
Sitter just nu och hostar sönder mina små lungor, myz:D
Har fortfarande lite ångest efter nyår, kärleken som fyller mig när jag blir
full är inte att leka med.
Jag ber om ursäkt till mitt ex som säkerligen inte alls ville prata med mig HAHA.
Men men...
11 små dagar kvar tills jag fyller nitton, woopdidej!!!!!!!!!!!!:):)
Då kommer jag väl också gå omkring och krama gamla ragg.
Äh kan la inte rå för hur jag beter mig och vem bryr sig om 100 år vaaa???
Förövrigt så har jag inte det minsta ont i min boobie.
Micket nöjd chey.
Dock har jag ju minst 5 månader och tre veckor kvar av läketiden.
Och man ska ju, som bekant, inte ropa hej förrän man är över bäcken.
Troligtvis lär min tutte svullna upp till en size av jag vet inte vad och så måste jag la
operera bort den och va oneboobgirl resten av mitt liv.
Men just nu är det okej så det firar vi med ägg.
Tjo
Yeye så här ser jag ut just nu *fnizz*
lila hår är för muppar, blond foreva eva and eva eva.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida