1824

Sitter just nu och är uttråkad och väntar på att åka.
Dock kommer min skjuts om typ en och en halvtimme, så jag har ganska mycket tid att slå ihjäl.
Booooring.
Ska snart börja dricka iaf. Vi ska på nån förfest nere på stan o jag har ingen aning hos vem
eller vilket folk det är så måste va lite lullig at arrival liksom.
Vettefan om min engelska var top notch där men ääääh.
Det lär ju inte bli bättre under kvällen så vi låter det va.
Ska som jag skrev tidigare till Pluto.
Aslängesen jag var där. Jag och Frankie stod i kön för typ två veckor sen men det är
ju inte direkt samma sak.
Hoppas på mycket folk iaf. Nån lär ju ha kvar lite pengar liksom.
Annars får jag väl gå bananas som jag gjorde på min födelsedag.
Det funkar också!!
Jag känner att jag har totalt nada att berätta om men snart kommer jag bli kalasfull så då kanske
jag skriver nåt.
Skrev ju på fyllan på nyår, men som jag kommer ihåg det var det ganska jobbigt.
Såg knappt bokstäverna och ah...
Jag är ju inte vacker som full, men skitsamma.
Nu korkar jag upp så vi syns i dimman.
Peace.
Full brud -10. Fint försök till censurering av ciderburken.
Mamsen skulle inte få reda på att hennes 16-åring drack alkoholhaltiga drycker haha.
Enda pluset med att bli äldre, det mesta man gör blir lagligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida