Horror dag

Idag är jag ful och tjock.
Jag måste hinna göra en massa saker också och dessutom klämma ner mina tjocka
lår i ett par byxor i ett provrum på H&M.
Man ba how nice?
Min nipple ser konstig ut också.
HAHA va söt.
Asså jag kan ju inte fråga någon om detta då jag inte flashar titsen i tid och otid.
Får la hoppas att det bara är en skugga eller nåt!
Sola vill jag också göra men har lovat mamma att bara sola en gång i veckan.
Så jag ska sola på måndag.
Jag är en duktig dotter:)
Och jag har väl blivit lite brun om man kollar under mina undies.
Inget perverst menat liksom.
Har dessutom fått ett skavsår på ett minst sagt udda ställe.
Det borde inte va nån friktion där, speciellt inte nu med detta utseende eller?
Iaf skavsåret är asbrunt så det är positivt.
Imorn ska jag supa, det är ännu mer positivt iiiiiiiiiiiih:D:D:D
En sak som är ännu bättre är att jag ska dra ut mina pormaskar imorgon.
Hur kul?
Eftersom jag är ful, gammal bild mimi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida