Life is good man

För jag har köpt tuggummi!!!:D
Jag tror inte ni förstår min lycka. Jag har inte många beroenden fast jag
är en missbrukarperson.
Men livet går fan inte att leva utan tuggummi och försvarets.
MUMS:)))))))))
Sitter just nu och luktar grillad kyckling, men ska snart duscha.
Var ju och solade med Emma, 15 minuter gratis plus solkräm.
Visst femton är inte så mycket, men om det är gratis så funkar det faktiskt.
Ska tillbaks dit på söndag med Fannu om hon är på!!
Det enda hemska var ju att man skulle fotas. Liksom jag är inte snygg men jag är
, om möjligt, ännu fulare när jag ska sola.
Och då ska nån jävel ta kort på mig!!
Men men, bilden är liten och kommer aldrig att ses av folk.
I'm gonna hide it in my bra mihi;)
Nääääää, dusch vare va.
Tjo
True story braaah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida