Mot landet

Sitter just nu på en pensionärsbuss och åker på varenda liten gata som finns i Västerås.
Är på väg till hagaberg o det ska tydligen ta en timme att åka dit med bussen, man ba ja men Jesus va kul!!
Dock slipper jag byta buss vilket är bra. Fick dessutom se en transsexuell vilket ju är aldrig fel.
Och sen har jag åkt förbi min gamla skola o min själ gråter än över att jag inte tillhör någon skola längre.
Snart kommer några fula snorungar vinna utklädnadsshowen.
Man ba vem är dom? 94orna kan gå o ta sig, förutom jag då.
Och det luktar riktigt skumt på bussen, tänker inte säga varför men ni förstår nog.
Önskar jag hade halsduk som man kunde dra upp över ansiktet som värsta AFA.
Skulle iofs aldrig vilja se ut som en afamänniska.
Större fascister får man leta efter.
Nog om det. Nu har jag kommit halvvägs, tjillar järnet på stationen.
Assoft, det luktar typ som gammal, lite dammig tacos.
Ytterst skumt.
Jaja nu ska jag bara genom pb, vallby o brottberga sen är man framme.
Det är ju inte direkt roande att sitta på denna buss, förutom transan.
Det var la lite småkul ahih.
Har fjortisbyxorna från -09 på mig, äkta roffe.
Dock passar dom fortfarande inte.
Kul att ha samma kropp som när man va 15...
Eller ah stussen har la växt lite om man ska kolla på dom små linjerna folk kallar bristningar.
Men int fan märks det int.

Kommentarer
Postat av: Heidi Scythe

Hej alla! Jag är med i en outfit tävling där jag kan vinna saker för 10 000 kronor - OM jag vinner 10 000 :- så LOVAR jag att bland alla som röstat kommer jag lotta fram en som får halsbandet i min ihopklippta outfit som är värt 300:-

Rösta här, SNÄLLA! Ni har inget att förlora på det! :D :
Direktlänk: http://heiduskaja.blogg.se/2013/march/a-simple-but-cool-mix-of-my-personal-taste-from-mq.html


URL: http://heiduskaja.blogg.se/ @ 2013-03-06 @ 11:31:04

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida