Tufri

Just nu sitter jag och är assnygg i slickat, lila hår.
Det ser ut som om en femåring har kladdat fingerfärg på mig, men såna perversa
lekar håller jag inte på med.
Känner dessutom inte en femåring förrän i november så att ehhhh. Jaa.
Idag var jag i skolan, mycket lärorikt, drog efter en kvart.
Men visste redan allt han berättade så varför stanna liksom?
Imorn ska jag till min tatuerare, yaya:D
Skulle vilja göra ryggraden i nästa vecka när pengarna rullar inte.
Dock är den nog ganska dyr så det händer nog inte.
Men bokar nog in en tid i slutet av april om mamma är schyrre;)
Ska nog göra huvudet innan för då kan jag fortsätta sola.
Lite enklare att tejpa typ 2x3 än en hel ryggrad.
Så har jag tur är jag tatuerad inom en vecka, om han har tid förstås o om han ens
är i Svea rike.
Får la se.
Typ två veckor kvar till kryssning. Fuckade upp det tydligen med min
medresenär i helgen men det är tjill.
Jag ska hålla tassarna borta o springa åt andra hållet om objektet för vår dispyt
dyker upp.
Och det kan jag väl göra.
Han är ful:)
Så nu håller vi tummarna för att Melinda kan bete sig.
Okej bra tjo.
ManbanärjagochFannygickiniangilladeviattselikadanaut.Syndbaraatthonvar
mycketfulareänmigpådentidenahi.Dockärdetvälrelativjämställtmellanossnu
ävenomjagtarthegrandpricesåattsäga.Seintedettasomendissutanendastsom
sanning.Jagskämtarmeddigaprillo.Dockvarvifulapådennatiden.Inteförattdetär
såmycketbättrenumenäh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida