Det snurrar i min skalle

Jag vill sola, men inte fan kan den dära solen skina över Västerås nån gång.
Vill man ha sol får man åka till norrland, men vem vill dit?!
Ska iaf sola solarium imorn och kanske torsdag o söndag.
Men orkar inte lägga hundra spänn i veckan på solning, när det ändå är sommar ute.
Jaja, fick pengar igår niz :D
Kan dock inte spendera så mycket då jag förhoppningsvis drar på match den 10 juni.
Och det blir typ 500 på att bara ta sig dit.
Gud vad jag älskar att bo i denna håla ♥
Nej man ska vara glad och uppskatta det man har omkring sig.
Just nu längtar jag till fredag då jag ska ut med mina gulletussor.
Dock ska alkoholen inte flöda lika mycket då som det gjorde i fredags.
Melinda var på krigarhumör men jag va soft ändå.
Mådde apa dan efter också (dådetvarsolfml) så sov i stort sett hela dan. Rolig chey jag vet.
Nu ska jag iaf klä på mig och fixa mina naglar.
Springer just nu omkring som ett naturbarn :))))
Eller?
Om ni ser mörka ringar så är det endast en hallucination.
Jak e snyg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida