If you can't love me now, don't love me lateeeeeer

Jag fryser som en orre och min hårbotten kliar till max!!!
Blekning kan vara det jag hatar mest i hela världen.
Sitter och grinar som om jag har skurit lökar hela dan, inte kul! :(
Men får duscha om en kvart så ba att härda ut...
Idag är det måndag och jag klarade hela helgen utan alkoholhaltiga drycker.
Wiho duktig kicka.
Nej jag har inte alkoholproblem, jag missbrukar bara solarium.
Och det är la inge problem vaaa?
Fan vaa tråkig jag är men vem har sagt att man måste vara rolig jämt.
Jag vill gå till ica och köpa godis.
Ja min viktnedgång går jättebra om nån undrar.
Har fläskat i mig massa äckel under helgen men YOLO.
Det är äckligt med tomat och gott med snickers, va väljer man fuckfaces?
Två grodor dog just så måste ut på ballen i bh och blekning.
Vilken grym granne jag är.
Så länge kan ni ju glo på hur fager jag är som blondie och grina över
att ni aldrig kommer nå upp till min kaliber!
Stor snok jag hade.
Och fläskiga boobies, men dom syns inte ahiiii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida