Ikväll ska jag bli full för kärlekens skull

Woop, woop blogreaders ( även om ni just nu är 0)
Fredagen bjuder på en hejdundrande fest.
Hoppas på det iaf!!
Emmiz firar sin födelsedag idag så har bunkrat upp med alkohol
och födelsedagspresenter.
Fannu, som iofs fyllde år för femtioelva månader sen, ska också
få en present för jag är en sån bra kompis :))
Är dock skitosäker på den presenten men hon får la tacka o se glad ut, tyck ja'!
Ska snart börja fixa mig då jag ska vara i lokalen vid fem och hjälpa till med maten.
Eller iaf hacka grönsakerna ahiii.
Förhoppningsvis blir jag full som en kastrull och ångrar ingenting när jag vaknar upp imorn.
Den som lever får se :D
Peace :*
Tjill chey, handlar på systemet innan 20.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida