Nyktert

Jag är totalt dagvill och vet knappt vad jag heter.
Uppdateringen är ju körd i botten och jag tror att jag har någon form
av träningsvärk i vaden, myz.
Vet inte varför då jag inte varit ute på galej sen i lördags.
Och då sprang jag ju mest runt på ängar så inte fan borde jag få träningsvärk av det.
Lite mer fit är jag väl, eller?!
Hur som haver, igår påbörjade jag mitt nyktra leverne. Ska försöka vara nykter
till den 24 maj.
Så lets hålla tummarna för mig.
Jag gör ju bara fel när jag har alkohol i blodet och jag borde ha alkolås på mobizen
men men.
Jag lär mig väl av mina misstag, hoppas jag!
Igår var jag sugen på att dra ut men efter att ha suttit på spicy i fem timmar
med rara klassisar, så kände jag mest för att dra hem och sova.
Vilket jag gjorde!! :D
Duktig kicka, jooorå.
Så nu har ju snart en helg gått, bara tre kvar.
Kanske, kanske, kanske att jag drar ut om två veckor då ett flickebarn blir äldre.
Men inte säkert alls hörrni.
Undrar vilka jag ens skriver till.
Bloggfan är låst så inte en djävul kan läsa detta förrän typ Idontknow.
Shit the same. Mitt viktnedgång är kaiko dessutom.
Int fan försvinner nå fläsk int :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

När det står en liten röd stjärna (*) vid ett fält betyder det att det fältet måste fyllas i för att kommentaren ska kunna visas :)<3

* Ditt namn:
Kom ihåg uppgifterna?

Din E-mail: (Visas bara för mig)

Länk till din hemsida/blogg (valfritt):

* Här kan du kommentera tills du sprängs:

  • Till bloggens startsida